سمیه جلیلی کیست؟
بازاریابی دیجیتال این روزها رکن اساسی حوزه بازاریابی است و اجرای تکنیکهای آن باید مطابق اولویتهای فروش و به نحوی اثرگذار انجام شود و اهداف تعیین شده را محقق کند. در غیراینصورت بودجه صرف شده به هدر میرود و کسبوکار به نتیجه مطلوب نمیرسد.
من با ۲۰ سال تجربه در حوزه کسبوکارهای آنلاین و بازاریابی، این توانمندی را دارم که از طریق «تشکیل و مدیریت تیمهای کاری»، «تدوین و نظارت بر اجرای برنامههای بازاریابی»، «مدیریت کمپینهای تبلیغاتی»، «مدیریت بازاریابی محتوا»، «ایجاد و مدیریت چرخه ایدهپردازی و تولید محتوا» و «تهیه گزارشات بازخورد» و «آموزش همکاران کمتجربهتر» همراه تیم شما باشم.
برخی از سواق سمیه جلیلی:
- مشاور مارکتینگ و روابط عمومی در شرکت گراف ( از ۱۴۰۱ تاکنون)
- مشاور مارکتینگ و روابط عمومی درشرکت برسا نوین رای (از ۱۴۰۳ تاکنون)
- مشاور مارکتینگ و روابط عمومی در مدرسه کوچینگ ویز خاورمیانه (۱۴۰۳)
- مدیر مارکتینگ در شرکت چارگون (از 1393 تا ۱۴۰۳)
- مشاور مارکتینگ در شرکت مبنا ( از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱)
- مدیر مارکتینگ در شرکت ماداکتو (از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱)
- عضو هیات مدیره و مدیر واحد بازاریابی شرکت داده پردازی آرون (1389- 1393)
- مدیر واحد وبسایت شرکت رهنما کامیابان نخستین Beep (1386- 1389)
- کارشناس طراحی سایت شرکت ایدهپرداز پاسارگاد (1385- 1386)
- کارشناس طراحی سایت شرکت داده پردازی نیک آفرین (1384- 1385)
- کارشناس فناوری اطلاعات در مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان (1384- 1385)
- کارشناس فناوری اطلاعات شرکت آفرینش (1383- 1384)
نمونه تدریس سمیه جلیلی
شما از این بخش می تونید نمونه جلسات تدریس شده سمیه جلیلی رو ببینید و فن بیان و هنر انتقال مطلب ایشون رو ارزیابی کنید.
دورههای سمیه جلیلی
آموزش تدوین استراتژی روابط عمومی
بدون امتیاز
0 رای
2
آموزش تحقیق اولیه در برنامه ریزی روابط عمومی
بدون امتیاز
0 رای
2
دوره آموزش آنلاین اقناع و تبلیغ
بدون امتیاز
0 رای
1